9.06.2010

Benetton Fall Winter 2010





The new Benetton ad campaign starring the winners of the It's My Time contest has just come out. I really like this new approach because it shows a lot more how real people can inspire big brands!! I did my major at the University in International Communications and New Technologies, and at that time this kind of phenomenons looked so far away to me (at least living in Mexico) and now I can see for real how everything I read at school is becoming true. If you want to see the whole experience of each winner you can click here.

7 comments:

Rocio @ Casa Haus said...

Wow, qué chido! No sabía que la campaña había pasado asi, con gente real... pero le va excelente a todo el concepto de Benetton. Me gusta!

Sandra said...

La campaña es super original! Benetton siempre sorprende, es algo propio de su marca desde hace muchos años! Un beso guapa!!

LoQueVen said...

La publicidad de Bentton siempre es muy buena y su ropita muy ponible, eh?
Besos!

losaway said...

Me encanta la nueva campaña!
Besos.

ana said...

Que buena esta la campaña! me encantan todos los colores y que bueno que lo hicieron con gente real!!!!

MissMyFish said...

Siempre me han gustado las campañas publicitarias de esta marca!pero no se porque nunca me compro nada!

Bere tot said...

finalmente la campaña! que bonitos salieron todos!

que bueno que te gusto el nuevo look del blog!

un beso